sagasnailart.blogg.se

rainbow nails tutorial

Kategori: nailart

Jag har suttit och redigerat den här videon idag som jag gjorde för ca 2 veckor sedan. Jag tycker att själva videon blev ganska bra men nailarten är inte min favorit. Lite för ''crazy'' för mig. ;)Videon blev lite lång gemfört med vad dom brukar bli men jag hoppas ni orkar titta endån.
Förresten så har jag filmat med min (mammas) nya kamera. Så det är mycket bättre kvalitet än i mina förra videos, så glöm inte att titta i HD!
Här får ni två bilder.
//Saga
 
 

Kommentarer

  • Sara/Prettypolish säger:

    Jättebra tutorial! Funderar också på att börja göra tutorials, verkar kul! :)

    Svar: Tack! Prova, det är jättekul! :)
    Sagas NailArt

    2013-06-27 | 16:57:23
    Bloggadress: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här: