sagasnailart.blogg.se

Models own

Kategori: Allmänt

Hej, imorgon åker jag till London, om vi har tid över när vi är i London så ska vi åka till den här coola och underbara butiken!
Butiken ligger i Westfield shopping center i London och är fylld med nagellack och smink från Models Own.
Butiken ska se ut som en gigantiskt nagellacksflaska och är paradiset för nagellacksnördar! Jag hoppas verkligen att jag och mamma har tid över att åka till butiken för det hade varit jättehäfitigt!
Jag åker till London imorgon och är där fram tills söndag så bloggen kommer antagligen vara utan inlägg men om jag hinner idag så gör jag några tidinställda. Det kommer inte heller upp någon video på söndag.
Förresten så undrar jag om det är något jag inte får missa att se eller om det finns något nagellack som jag inte får missa att köpa i London? ^^
//Saga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: