sagasnailart.blogg.se

April nailart challenge.

Kategori: Allmänt

 
Denna månaden så tänkte jag vara med i den här challengen på instagram. Challengen är gjord av @califorails på instgram. Hon gör såna här challenges varje månad. är man med så gör man nailarts i temat och taggar med #nailartapr . Denna challengen kallas i have a life channel vilket betyder att man hinner vara med! Här är mina nailarts än så länge: (alla bilderna är mobilbilder från instagram och inte så bra)
 
01 FLOWERS
Denna designen gjorde jag på en tipp för att jag inte hade tid att måla mina egna. Jag tyckte väll inte att denna var så jätte fin men den var väll ok.
04 SWATCH

Denna hann jag inte med så det blev inget.
 
07 BRAIDED
 
Här är den flätade manikyren! Denna blev väll sådär. :)
 
Förresten så ursäktarjag mina nagelband, men dom vill verkligen inte bli fina.
//Saga
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Vilka snygga designer! :-)

    Svar: tack! Kommer upp en ny idag! :)
    Sagas NailArt

    2013-04-10 | 10:32:02
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: