sagasnailart.blogg.se

color club - hydrange kiss med accent glitter nagel

Kategori: Allmänt

 
Idag är det måndag och då är det blått som gäller! På mina naglar idag så har jag color club hydrange kiss med HOT makeups glitterlack glitter glam.  Hydrange kiss är ett lila blått lite dammigt och jätte fint lack! Jag tror att färgen kallas periwinkle blå. På bilden har jag två mellan tjocka lager men om man tar tunna lager så behövs 3. Det vr lätt att lacka med och nagellacket kom precis där jag ville. Det är blåare än på bilden. Glitterlacket är HOTmakeups glitter glam Glitter glam är ett glitterlack med glitter hexagoner i olika storlekar i silver, rosa, lila och turkost. Jag behövde bara dutta lite grann med lacket och det var enkelt att applicera.
Lacket är lite slitet eftersom att jag har haft på¨mig det hela skoldagen utan topplack. Mitt Seche Vite är slut och jag har inga pengar, haha :)
Som ni kanske ser så har jag lagt till en watermark på mina bilder, jag har inte lagt märke till att någon snott mina bilder men man kan aldrig vara säker.
Skriver om appen jag använder till det senare i veckan. :)
//Saga
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Detta var verkligen en snygg nyans! saknar någon sån i min samling!

    Svar: Jag gillar verkligen den här färgen! :)
    Sagas NailArt

    2013-04-15 | 19:04:16
    Bloggadress: http://www.tennnails.blogspot.se

Kommentera inlägget här: