sagasnailart.blogg.se

day 10 - bright

Kategori: Allmänt

Idag var temat ''bright' på april nailart challenge, såhär ser mina naglar ut:
Först började jag med att måla naglarna vita och sen gjorde jag en gradient med 3 st neonlack.
Sen gjorde jag en hjärt stencil med tejp och satte på nageln. Sen tryckte jag konad leopard mönster på stencilen och drog bort stencilen. Då fick jag ett leopard hjärta som jag sen fyllde i lite.
Jag blev inte jätte nöjd då jag trodde att jag inte skulle behöva fylla i hjärtat runt om med svart men jag tyckte det blev snyggt endån!
Nagellacken jag använde:
gult - depend 35
turkost: color club blue-ming
rosa - viva la diva 130
svart konad lack
svart twoway pen
essie grow stronger basecoat
seche vite topcoat
Om någon vill göra den här designen så kan ni kika in inom dom närmaste dagarna så lägger jag upp en video.
//Saga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: