sagasnailart.blogg.se

girly spring nails tutorial!

Kategori: Allmänt

 
Så nu var videon uppe! Som ni kanske ser så har jag en ny ''logo'' i början. Jag gjorde den i paint så den ser kanske inte så proffsig ut men jag är endån ganska nöjd. Om någon som är lite bättre på sånt så skulle det vara super snällt om någon kunde fixa en ''logo'' till mig som ser ungefär lika dan ut som den jag har gjort fast lite mer proffsig. mejla mig då bilden till: [email protected]
Ni som tittar på videon nu när jag postar inlägget så vill jag bara säga att det kan vara lite problem med ljudet men det kommer vara fixat aldeles strax! :)
//Saga
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ååååh gud så proffsig du har blivit!
    Hihi, känner mig lite stolt över dig! Du kommer bli en känd nageldesignerska på youtube känner jag!

    Svar: Tack! Vem är det? :) någon jag känner?
    Sagas NailArt

    2013-05-01 | 22:21:57
    Bloggadress: http://milia99.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: