sagasnailart.blogg.se

girly spring nails

Kategori: Allmänt

Igår så hade jag på mig en vit stickad tröja med ljusrosa ränder och jag ville göra något med ljusrosa och vitt på mina naglar också. Här är resultatet:
Blommorna och ränderna har jag gjort med akrylfärg. Det silvriga lacket är ett från color club som har tappat
namnlappen, det silvriga glitterlacket är från LA colours och heter någonting med diamond. På tummen har jag samma som på lillfingert. Jag blev faktiskt väldigt nöjd och det känns väldigt vårigt! Jag filmade en video när jag gjorde dessa så den kommer antagligen upp senare idag.
//Saga

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Såååå sött och snyggt! Duktig du är! :-)

    Svar: Tack! Jag gillar det jätte mycket! :)
    Sagas NailArt

    2013-04-28 | 11:26:16
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: