sagasnailart.blogg.se

Isadora summer/spring 2013 aquatic

Kategori: Allmänt

 
Isadoras trend colors sommar och vår kollektion detta året heter aquatic. Lacken är inspirerade av havet och jag tycker att alla är jätte fina. I kollektionen finns 10 st wonder nail nagellack och 7 st moisturising lipgloss. jag kommer bara visa nagellacken i detta inlägget men vill ni se läppglansen så kika in på isadoras hemsida. (isadora.se)
I nagellacks kollektionen finns både nya och gamla lack. nagellacken är:
192 power pink
713 south beach
735 hot hibiscus
739 surfers paradise
753 rosette
756 coral reef
757 scuba blue
758 aquatic
759 atlantis
760 poseidon
Min favorit i kollektionen är definitivt atlantis, den är grymt snygg även i verkligheten.
Jag såg hela kolletionen på cubus förra veckan så den finns redan i butik. nagellacken kostar som vanligt 69 kr.
 
//Saga
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Jag gillar allihopa faktiskt, underbara färger, jag har bara Rosette....:-)

    Svar: Jag tycker också att alla är jätte fina, Rosette är också jätte söt! :)
    Sagas NailArt

    2013-04-11 | 08:56:35
    Bloggadress: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här: