sagasnailart.blogg.se

recension: L.A. COLORS nailpolish remover peach scented pads.

Kategori: Allmänt

Denna nagellacks removern fick jag av min mamma för ett tag sen. Jag har testat den några gånger och tänkte skiva lite vad jag tycker om den.
LA colors nailpolish remover peach sented pads är en remover som luktar persika. Removern kommer i en liten burk med 32 pads indränkta i remover. Lukten på en här removern luktar precis som den ska lukta, persika. Den luktar inte alls starkt som vanliga removers vilket är bra. Fast att den luktar gott beror ju på att det är parfym i den vilket inte är bra för naglarna så det finns ju både plus och minus med att den luktar. Padsen är väldigt tunna vilket kan vara lite jobbigt när man ska ta bort nagellacket. Den innehåller mycket olja och efter man har tagit bort nagellacket med dessa så är man helt kladdig på händerna, det går heller inte så fort att ta bort nagellacket och man måste använda minst 2 pads per nagel. Så njaa, den här removern är inte så jätte bra men funkar kanske att ha i väskan om man skulle behöva ta bort sitt nagellack akut. Removern finns i olika dofter som tex: melon, persika, päron och jordgubb.
 
Betyg: 2/5
Pris: Min mamma köpte den för 10 kr på rea men original priset tror jag ligger på kanske 20-30 kr.
Kan köpas: Lindex, Åhlens, vissa matbutiker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: