sagasnailart.blogg.se

gammla nageldesigner

Kategori: Allmänt

 
*tidinställt*
 
Här är alla nageldesigner som jag har fotat med min iphone, jag har fler bilder men dom är på min gammla mobil så ni får bara se dessa. Dom bilderna längst upp är äldst och sen kommer det nyare och nyare.De flesta bilderna är inte så bra eftersom att jag inte tänkte på det då. Ni kan ha sett vissa av bilderna innan men jag visar nu alla designer som finns p min iphone som jag har gjort innan jag gjorde bloggen. Det kommer bli många bilder så jag hoppas ni gillar det!
 
Det var alla bilderna som jag hittade! Jag vet att inlägget blev väldigt långt men jag hoppas att ni orkade titta igenom alla bilderna! Som ni ser så har jag haft ganska långa naglar innan och nu försöker jag få dom långa igen! Bilden längst upp är från december förra året och den längst ner är ifrån sommras. jag ser att jag har utväcklats och blivit mycket duktigare på ett år och det är ju roligt.
//Saga

Kommentarer

  • Elin säger:

    Dina designer är väldigt fina! Speciellt galaxy naglarna, önskar att mina blev lika bra när jag försökte mig på det. :)

    Svar: Tack! Jag tror att jag hade väldigt tur när jag gjorde dom naglarna, när jag provat efter jag gjorde dom så har det inte blivit alls så bra. Men det är bara att öva! Vissa av dom designerna tycker jag faktiskt var riktigt fula, haha men man kan ju alltid skylla på att det var ett år sen! haha :)
    Sagas NailArt

    2013-01-02 | 22:22:36
    Bloggadress: http://elinsnaglar.blogspot.se

Kommentera inlägget här: