sagasnailart.blogg.se

HOTmakeup - turquise love

Kategori: Allmänt

Detta var nagellacket som jag hade som bas till mina nyårs naglar!
'
Det är verkligen jätte fint! På bilden ser det blått ut men det är turkost. Det täcker på 2 lager och det var lättapplicerat. jag vet inte om det är ett metallic lack eller foil lack men jag tror det är en blandning fast mest metallic. Jag gillar det men det känns ganska somrigt just nu men i sommar eller i vår använder jag det nog igen.
HOTmakeups nagellack (och smink) kan köpas på nelly.com. Det är ett danskt märke så man kan nog köpa det i danmark också tror jag.
Detta nagellacket hittar du HÄR.
jag har 5 st nagellack från HOTmakeup och alla har jag köpt på nelly men jag har bara testat 3 st av dom på hela nageln och alla dom har varit bra!
 
Kan köpas på: nelly.com
pris: 35 kr / 10 ml
 
//Saga

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Gud vilken vacker färg! Älskar sådana blå nyanser :) Kolla gärna in min blogg, och jag skulle jättegärna vilja göra länkbyte med dig om du vill?

    Svar: visst är den? Jag skulle gärna besöka din blogg men du har inte skrivit din blogg så tyvärr kan jag inte gå in på den. Men kommentera gärna bloggen! :D
    Sagas NailArt

    2013-01-08 | 21:19:57

Kommentera inlägget här: