sagasnailart.blogg.se

Blå måndag.

Kategori: Allmänt

Jag tänkte vara med på blå måndag idag och när jag såg att det var sol ute så var jag tvungen att ta ett holo! ock så var ju inte holot blått utan mer turkost men jag hoppas att det räknas endån. Eftersom att jag är en nailart tjej så tyckte jag det var tråkigt själv så jag gjorde ett enkelt runtmönster med en striper på två naglar. Enkelt och snyggt!
Det holografiska lacket är från depend nr 2036 från deras holografiska kollektion. Precis som alla deras holo lack så är det scattered holo effekt. Regnbågarna är inte jätte tydliga men dom syns. Det täckte på 3 lager och det var lätt applicerat!
mörkt rum och blixt.
solljus
skugga
//Saga
 
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Hej Saga!
    Hittade till din blogg tack vare Blå Måndag. Vad fint du gjort, läckert med holo och nail art ihop.
    Nu följer jag dig på Bloglovin'! :-)

    Svar: Vad kul! Tack så mycket! :)
    Sagas NailArt

    2013-03-26 | 08:32:01
    Bloggadress: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här: