sagasnailart.blogg.se

Happy Easter!

Kategori: Allmänt

 
Glad påsk alla lacknördar!
Idag så är det påskafton och såklart så har jag påsk naglar.
Jag behöll påskharen från min förra nailart och målade bara om dom andra naglarna, jag blev ju så nöjd med haren så varför ta bort den när den inte chippat och ser ut som ny?
jag vet inte riktigt om jag blev jätte nöjd med påskäggs mönstret men jag tycker det blev helt ok.
Vad tycker ni? Var det snyggare med prickar?
Förresten så håller jag på att ladda upp videon till dessa naglarna nu så den kommer aldeles strax upp på bloggen!
//Saga

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Tycker det blev väldigt bra, haren är superfin och äggen blev så härligt färgglada! Glad Påsk till dig! :-)

    Svar: Tack! Glad påsk! :D
    Sagas NailArt

    2013-03-30 | 14:03:13
    Bloggadress: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här: