sagasnailart.blogg.se

nyaste

Kategori: Allmänt

Dessa sakerna är dom senaste nagelsakerna som jag köpt och inte visat upp så jag tänkte visa dom nu!
Alla dessa sakerna har jag köpt på Ica maxi. Det lila nagellacket och pinnarna köpte jag iförregår, removern och det bruna nagellacket förra veckan och dom två vita för kanske två veckor sen. jag blev riktigt glad när jag såg det lila mavala lacket! Precis en sån (Bieber) lila har jag letat efter jätte länge. PERFEKT BIEBER LILA!!! tänkte att jag skulle ha det på Justin Bieber konserten i April. Det Bruna nagellacket köpte jag nog mest för att det var billigt, 5 kr liksom? Sen så hade jag inget helt brunt nagellack sen innan. Varför jag har köpt 2 vita är för att jag klippte den ena till en striper, superenkelt!
Här är vad det kostade om någon undrar:
pinnar: 10 kr
Remover: 45 kr
Mavala lacket: 42 kr
Depend vita: 25 kr/ styck
Depend Bruna: 5 kr
 
//Saga
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: