sagasnailart.blogg.se

problem

Kategori: Allmänt

Jag filmade drömfångar videon med min lillebrors kamera, det är en bra kamera men vår dator vill inte samarbeta och kan inte spela upp videosen, eftersom att jag inte kan se videon så kan jag inte heller redigera den i datorn. Sen så tänkte jag att jag kunde lägga över videosen i dropbox och sen öpnna upp dom i ipaden så att jag kunde redigera videon där istället för jag vet att videosen funkar på ipaden men då så gick det inte att ladda upp videosen i dropbox. Sen så tänkte jag lägga över videosen via itunes i ipaden och sen redigera där men då så kan jag inte det för att ipaden inte är synkroniserad i datorn jag använder just nu och om jag skulle synkronisera den i denna datorn så skulle det jag synkroniserat min mobil med försvinna och det vill jag inte. Sen så tänkte jag att jag kunde ladda över videosen i min mobil via itunes och sen lägga över dom i dropbox i mobilen och öppna upp dom i ipaden och redigera men då så står det att itunes inte kunde typ hitta innehållet i min mobil och att jag var tvungen att återställa den och det vill jag ju inte, så jag är ledsen men ni får ingen video idag. Ska försöka fixa det imorgon istället.
//Saga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: