sagasnailart.blogg.se

tyst i bloggen

Kategori: Allmänt

Jag vet att det varit lite tyst i bloggen på sistone, därför har jag också tappat läsare från 10 till 1... Tycker det är jätte synd.... Men jag ska försöka bättre mig! Varför jag inte har bloggat beror på att jag inte har tid, varken med att måla naglarna eller blogga. Jag har jätte mycket i skolan nu och jag hoppas ni förstår. Håller på med designen till bloggen just nu och jag tror jag blir klar idag. Målade även naglarna idag, har inte gjort en riktig nailart på några veckor så det var kul! En video på naglarna kommer antagligen imorgon eller på fredag. :) 
Förresten så har jag gjort en instagram sida till bloggen, jag heter sagasnailart där! Följ gärna!
kram, Saga
Ni får en bild på en design som jag gjorde för jättelänge sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: