sagasnailart.blogg.se

Demi Lovato nails

Kategori: Allmänt

 
 
En av mina favorit sångerskor är Demi Lovato, hon är en jättestark och underbar person och hon sjunger jätte bra. För några veckor sen så la hon upp en bild på sina naglar på hennes instagram och igår så bestämde jag mig för att återskapa dom. Resultatet blev kanske inte jätte bra och jag har redan tagit bort dom och jag har redan målat nytt som jag visar på söndag och då kommer det även en tutourial på dom nya. Jag la till ett matt topplack på designen för att jag trodde det skulle se coolt ut men det blev nog fulare så, haha :)
här får ni en bild på vackra Demi och hennes naglar:
Ja, hennes var såklart mycket snyggare än mina, haha :)
//Saga
 

Kommentarer

  • Sara / Prettypolish säger:

    Jättesnygga! Gillade dem bättre matta än glansiga ;) //Sara

    Svar: Tack! :)
    Sagas NailArt

    2013-05-04 | 17:42:18
    Bloggadress: http://prettypolish.blogg.se
  • Caroline @makeupedia.se säger:

    Tycker du gjort dem helt identiska! Svart/silverrandigt är nog det längsta jag kan tänka mig att gå i nailart!

    Svar: Tack så mycket! :D
    Sagas NailArt

    2013-05-05 | 09:47:39
    Bloggadress: http://makeupedia.se

Kommentera inlägget här: