sagasnailart.blogg.se

pretty polish

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! Hoppas ni hade en trevlig valborg igår för det hade jag! Idag är det ju 1a maj och jag har gjort läxor hela dagen. Får jag tid över ikväll så ska jag filma videon till söndag. För er som inte vet det så ska jag börja lägga upp en ny video varje söndag på min youtube kanal. Men nu till inlägget!
Jag skulle vilja tipsa av en av dom nagelbloggarna jag läser. Den heter prettypolish.blogg.se och drivs av tre tjejer som heter Sara, Elin och Matilda. Alla tre är jätte duktiga och deras nail arts är jätte fina! Dom har inte heller bloggat så länge precis som jag. Jag tycker ni borde gå och titta in bloggen och se om ni gillar den!
//Saga

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hur gör man för att länken ska bli i texten? Har aldrig lyckats komma på det^^:)

    Prettylittlenails.blogg.se

    Svar: Jag är jätte dålig på att förklara så jag gör en bild tutourial imorgon och lägger upp här :)
    Sagas NailArt

    2013-05-01 | 20:08:16
    Bloggadress: http://prettylittlenails.blogg.se
  • Sara/Prettypolish säger:

    Tack för inlägget! :D //Sara

    Svar: Varsågod! Taxk själv! :D
    Sagas NailArt

    2013-05-03 | 09:18:45
    Bloggadress: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här: